2013'e Elveda, 2014'e Merhaba - Bookowski'nin Okuma Macerası'13

By | 12:33 Leave a Comment

2013'e Elveda, 2014'e Merhaba

Bookowski'nin Okuma Macerası'13




Evet, bir seneyi daha kapatıyoruz 365 sayfalık bir kitabı bitirir gibi. Son sayfalarındayız işte. Benim için iş ve okul açısından verimli oldu, biraz daha fazla edebi eser okumayı dilerdim; ancak yine de okuma maceram da fena bitmedi. Sevgili Martı'dan özendim, GoodReads'ten bir okuma analizi yapayım kendime dedim. İşte sonuçlarım:



Toplamda 40 kitap okumuşum. Son bir kitap kaldı, Helen Keller - Hayatımın Hikayesi. Onu da bitirip yılı öyle bitiririm diye umuyorum. O da bir biyografi kitabı. 

Bu 40 kitaptan;

5'İ 5 YILDIZ VERDİĞİM (2 LGBT EDEBİYATI),

15'İ 4 YILDIZ VERDİĞİM (2'Sİ OKUL İLE İLGİLİ OKUMA, 3 LGBT EDEBİYATI)

15'İ 3 YILDIZ VERDİĞİM (3 TANE LGBT EDEBİYATI)

4'Ü 2 YILDIZ VERDİĞİM (1'İ OKUL OKUMASI, 2'Sİ LGBT EDEBİYATI)

1'İ 1 YILDIZ VERDİĞİM,

Kitaplarmış. Ayrıca bu kitaplardan; 

"12 TANESİ TARİHİ KURGU, 10 TANESİ LGBT EDEBİYATI, 4 TANESİ YERLİ EDEBİYATI" imiş.


Demek ki bu sene oldukça yüksek oranda LGBT Edebiyatına dair kitap/hikaye okumuşum. İyi de olmuş. Çoğu çok sevdiğim hoş kitaplardı/novellalardı. Bir kısmını da çok sevemedim maalesef, ve ne yazık ki bunların 3'ü de Yerli LGBT Edebiyatı idi. 

En Sevdiklerim ise şunlardı;




Frank Harris - Bomba (Tarihi Kurgu, Siyaset, Halk Hareketi, Haymarket Olayı, İşçi Edebiyatı)

Ve Yaşarken Yazılan Tarih (Tarih, Siyaset, Halk Hareketi: Gezi Parkı Olayları)




Klasiktir, şöyle denir: Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz. 2014'ten dileğim ÖZGÜRLÜK, BARIŞ, MUTLULUK, ADALET VE BOL BOL OKUMA olacak benim. Hadi hep beraber birbirimize söyleyelim: 



0 yorum:

Yorum Gönder